FANDOM

+
Kjønn Gutt
Født 17. januar 2003, 14 år
Medlem siden 22. mars 2013 (Fantonald0)
10. august 2013 (Fant2003)
Uk
Grad VIP-medlem
Forumgrad Nyklekket
Aktiv 2013–nå
Parti Andeby-partiet

+ på donald.no

+ (tidligere kjent som fantonald0 og Fant2003, født 17. januar 2003, 14 år) er en gutt fra Vinstra som registrerte seg den 22. mars 2013, men da som Fantonald0. Han er kjent for Reklameselskapet A/S og Ferie-magasinet (tidligere kjent som Skandinavisk Kvakkavis), som er nå nedlagt. Han har grunnlagt en ny avis, Fantasi Avisa, istedenfor.

I tillegg er + aktiv på forumet, vegger og blogger, og ble nominert til Vinterens blogger under Gulltruten 1. juni 2013. Han har også jobbet som nestleder i Vitenskaps-avisa. Han har også arrangert den såkalte Konkurransedagen.

Han er kjent for å ha mange brukere. Brukeren Fantonald0 2 ble opprettet 29.06.2013, Fantonald0 3 ble opprettet den første juli, og Fantonald0 4 ble opprettet bare to dager etter. Den 4. reservebrukeren Fantonald0 5 opprettet han den 12. juli. 10.08.2013 lagde han en ny hovedbruker under navnet Fant2003, da han egentlig skulle ta en pause. Han har av og til brukt denne brukeren til å skrive på forumet og delta i diskusjoner.

Han opplyste 29. november i Pratetråden! V9 at han hadde slettet Fantonald0, og at Fant2003 var hans nye offisielle hovedbruker.[1]

Politikk Rediger

Fantonald0 var først medlem av Donald.nos størte parti, Fram, men stiftet et eget parti under navnet Andeby-partiet, og er nå leder der.

ReferanserRediger

Lenker Rediger

Tilfeldig wiki