FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Andebys Post.jpg

Bedriftens logo.

Andebys Post er en bedriftdonald.no. Bedriften er en postvirksomhet og tilbyr bl.a. meldinger på vegger og PMer.

Historie Rediger

Bedriften ble grunnlagt av Galaniitoluodda den 15. juni 2013 og i løpet av de neste dagene ansatte han klein2303, Matss og Fantonald0. Flere var også villige til å bli med, men Galaniitoluodda takket nei.

Etter en måned, i midten av juli, hadde ikke en eneste kunde kjøpt noe, og derfor varslet han om å legge ned bedriften snart. Andebys Post ble offentlig nedlagt den 1. august.

30. august sendte Supergodset en PM til Galaniitoluodda om han kunne bli eier av bedriften og gjennopprette den. Galaniitoluodda sa at han skulle vurdere det, og to dager etter, 1. september, nøyaktig én måned etter nedleggelsen, takket han ja, og Supergodset ble leder.

Galaniitoluodda ba den nye lederen å bytte passordet snarest mulig, og han gjorde det. Det skjedde noe feil, og han kunne ikke logge lenger til bedriftens brukerkonto. Han trykte «Glemt passord?», men fordi e-posten til konto var Galaniitoluodda sin, fikk han ikke passordet. Problemet er at Galaniitoluodda husket ikke hvilken e-postadresse han hadde registrert til konto. Galaniitoluodda og Supergodset prøvde å løse problemet, men mislyktes. Den fjerde september kontaktet Supergodset Galaniitoluodda, og fortalte at han hadde fått hjelp fra redaksjonen og alt var i orden.

Ansatte Rediger

Ansatt Grad Fra Til
Galaniitoluodda Leder
Nestsekretær
Bestillingenes behandlingsansvarlig
12. juli 2013 1. august[1]
klein2303 Sekretær
Bestillingenes behandlingsansvarlig
16. juli 2013 1. august[1]
matss Nestleder 16. juli 2013 1. august[1]
Fantonald0 Bestillingenes behandlingsansvarlig 17. juli 2013 1. august[1]
Supergodset Leder 1. september 2013[2] Nåværende
Amandus5 Ukjent Ukjent

[2]

Nåværende
Payback Ukjent Ukjent

[2]

Nåværende

Merknader Rediger

Siteringsfeil: <ref>-merker finnes, men ingen <references/>-merke funnet

Tilfeldig wiki