FANDOM

Broom icon.svg.png
Denne artikkelen trenger en kraftig opprydning.
Du kan hjelpe Donald.no Wiki ved å rydde opp artikkelen.
Mal:Ikke sjekket

BIH_Pride
BIH.jpg
Nyligste profilbilde.
Kjønn Gutt
Født 1998
Bosted Sarpsborg
Kallenavn BIH, Pride, Manchester
Medlem siden 2. juni 2011
Grad VIP-medlem
Parti Partiet MAX
UserID 101308

BIH_Pride på donald.no

BIH Pride (født 1998) er en gutt fra Sarpsborg som registrerte seg på Donald.no den 2. juni 2011

Hans opprinnelige brukernavn var Manchester City, men han fikk byttet navn 8. mai 2013 til BIH Pride som er også navnet på Minecraft-kontoen hans.

Han har perioder der han er veldig aktiv, mens andre ganger der han er inaktiv en god stund.

BIH Pride er også en av de som har laget en pratetråd. Han lagde Pratetråden! V2 21. februar 2013, og ville også lage den neste, men det gikk ikke siden kun en person kan lage én pratetråd.

Politikk Rediger

BIH Pride var medlem i Beatles’ parti Fram, han var noen ganger uenig med andre Fram-medlemmer i diskusjoner om Donald.nos politikk!

BIH_Pride var nestleder i KVAKK. Etter at KVAKK ble nedlagt så ble han med i Sosial-Partiet og etter kort tid så ble han nestleder der også. Etter en uke ble han sparket som nestleder og BIH_Pride gjorde et kontroversielt intervju i hakkespettavisen. Der han kritiserte lederne i Sosial-Partiet.

Den 6. juni opprettet han sammen med RK3000, partiet MAX. For BIH_Pride var det et av de mest suksessfulle månedene i hans liv på donald.no.

BIH_Pride var i andre periode statsminister på Donald.no, representert ved Partiet MAX.

Organisasjoner og klubber Rediger

Du bestemmer Rediger

Utdypende artikkel: Du Bestemmer

BIH Pride er kjent for å ha laget den kjente organisasjonen Du Bestemmer. Organisasjonen la ut mange undersøkelser. Folket ble lei av mange undersøkelser hver eneste dag, og ville derfor ha organisasjonen fjernet eller at den sluttet å legge ut så mange undersøkelser. Da forsvant den en god stund. I 2013 kom det en undersøkelse om folket ville at Du Bestemmer skulle startes opp. Flesteparten svarte nei, men Du Bestemmer startet likevel opp, med mye mindre undersøkelser.

LenkerRediger

BIH_Prides profil

Småtingsrepresentanter i 1. periode av 2012
President: S4MSUNG
President: Lisell • Kvakkerakken

Tilfeldig wiki