FANDOM

Bondern
Bondernpb
Nyligste profilbilde.
Kjønn Gutt
Født 4. april 2001, 16 år
Bosted Oslo
Andre kontoer fulham44, Mr.McDuck!, Agent_Bond_007, Agent_Duck_007 (slettede)
Medlem siden Mai 2011 (første bruker)
13. april 2014 (nåværende bruker)
Grad Medlem
Forumgrad nyklekket
Aktiv 2011–
Parti Ingen
UserID 148294 (nåværende bruker)

Bondern på donald.no

Bondern (født 4. april 2001, 16 år, tidligere kjent som fulham44, Mr.McDuck!, Agent_Bond_007 og Agent_Duck_007) er en gutt fra Oslo som registrerte seg i mai 2011 som fulham44. Bondern, som er brukeren hans nå, ble registrert 13. april 2014. Hans tidligere brukere fikk til sammen ca. 7 000 forumposter. Han er også kjent for å bytte profilbilde ofte. Han prøvde å slutte en gang, men kom tilbake etter noen timer.

Historie Rediger

2011 Rediger

Bondern registrerte seg for første gang i mai 2011 som fulham44. Han var egentlig ikke så aktiv dette året. Ikke noe spesielt skjedde for han da.

2012 Rediger

Det var dette året han begynte og bli aktiv. Midt i ferien opprettet han Mr.McDuck! og ble fort veldig aktiv. Han meldte seg inn i sitt første parti, opprettet avisen Andeby Avisa og meldte seg senere inn i sitt andre parti, Gøy hvor han ble nestleder i. Den 30. oktober slettet han Mr.McDuck! og opprettet Agent_Bond_007-brukeren. Andeby Avisa ble senere nedlagt, han sluttet i Gøy og han var ikke særlig aktiv lenger. Den 20. november ble han med i Skandinavisk Donaldist Parti og hjalp hellevad med å gjøre det klart.

2013 Rediger

2013 var Bonderns store år. Rundt vinterferien skjøt aktiviteten opp igjen, han meldte seg ut og inn av SDP, opprettet avisen Sjokk! og senere partiet Bedre!. Sistnevnte parti ble senere nedlagt siden den ikke fikk medlemmer.

PolitikkRediger

Bondern har vært aktiv i politikken på Donald.no. Aller først var han et helt normalt medlem av Sentral Partiet, men der var han bare i en dag før han meldte seg ut for å bli medlem av Gøy. I Gøy ble han nestleder og var det en stund før han meldte seg ut. Senere, i 2013 ble han med i Skandinavisk Donaldist Parti. I dette partiet fikk han også rollen som nestleder, i tillegg til småtingmandat. Kort tid senere, under småtingsmøte 1. april meldte han seg ut av partiet. Lederen hellevad ble skuffet, men godtok at han sluttet. Men senere (1. juli 2013) meldte han seg inn igjen og skrev et innlegg om det i forumet. Så meldte han seg ut igjen, for så å opprette sitt eget parti med navn Bedre!. Kun en måned senere ble det nedlagt.

Lenker Rediger

Tilfeldig wiki