FANDOM

Chrisneitoffer (også kalt Chris) var en moderator på Donald.no. Han er siden kjent for brukere som Schienta og Userlands.

StartenRediger

Chris

Chrisneitoffers første profilbilde

Chrisneitoffers første bruker ble laget i 17.09.2007. Den var aktiv bare i noen uker.

Chrisneitoffers andre bruker ble laget 09.11.2008. I starten var ikke Chrisneitoffer så aktiv, ham var på engang iblant, og han var nesten aldri på forumet, og hadde ikke noe spesielt mye venner, ca. 50 venner hadde han i klart og skaffet seg i året 2008. Men etter slutten i 2008 så var han ikke på mer!

I mellomtidenRediger

Chris pb

Chrisneitoffers mest kjente profilbilde.

I mellomtiden i år 2009-2010, altså før han ble aktiv i årene 2010-2011 så var han blitt mer og mer engaskjert i Skrue McDuck! Derfor gikk ham på opptil flere nettsider og leste, og leste seg gjennom Skrue-fakta, samtidig så oppdaget han mye mer ukjent fakta om Andeby-figurene, og han fant ut at nå hadde han abbonert på Donald-blader siden 2006, så nå skulle han jammenmæ begynne og abbonere på Donald Pocket! Engang Chrisneitoffer gikk i biblioteket så han én Hall of Fame bok, den boken lånte han, og det visste seg at han simpelhent elsket historiene! Han måtte simpelhent finne ut hvem som hadde skapt denne fantastiske boke, etter litt leting så så ham på forsiden, Carl Barks sto det. Det begynnte med at han begynnte og lette fakta etter Carl Barks, 5 uker sener visste han masse om Carl Barks og han hadde funnet ut at Keno Don Hugo Rosa var avtageren til Barks. Da begynnte han og se gjennom alle bladene sine, og for vært blad, og hver historie han leste så så ham hvem som hadde laget historien, og om det var en serieskaper som ikke han visste om så gikk han på biblioteket og lånte flere bøker av den serieskaperen, og søkte på nettsider etter serieskapere. Etter vært som tiden gikk, så var det bare 2 månder igjen til bursdagen hans, den 21.11.1998!!! Tiden gikk, og han hadde kjøpt "Skrue McDuck liv og levnet" av Don Rosa. Han likte Donald Duck & co, så han begynnte og abbonere på Donald Pocket og Donald-Extra! I én Donald Pocket så han plutselig en reklame får Donald.no, det nye Donald.no! Tiden gikk, og han hadde bursdag! Til bursdagen hans fikk ham seg en MacBook Pro. Dette ble Chrisneitoffer veldig glad for, og han begynnte straks òg bruke den, men 2 dager etter bursdagen hans, så leste han den første Donald Pocketen han fikk som abbonent, og da fikk han, han fikk se det han ikke hadde sett på lenge, nemlig Donald.no reklamen!

Etter den lange pausenRediger

Etter den lange pausen fra Donald.no så kom Chrisneitoffer tilbake for fullt, og var klar for og starte! Den første vennen Chrisneitoffer fikk var Baingen, Baingen og Chrisneitoffer snakket ofte på forumet og synes Baingen var en god venn. Så kom Annakin inn, Annakin visste seg og også være en kjempegod venn, og de 3 vennene koste seg ofte sammen men bare og snakke via PM (Privat Melding) og på veggen/talven sammen.

Etter litt tid oppdaget Chrisneitoffer forumet, og det første ham oppdaget på forumet var "Dragerollespillet" til Emma1505. Der var ham en Svartedrage og fikk hele 4.000 forumposter, bare der! Utenom Dragerollespillet så visste rett og slett Chrisneitoffer ingenting! Han visste ikke enn eneste BB-kode! Ikke én!

Etter litt tid men godt vennskap skapte Annakin, Baingen og Chrisneitoffer Donalds Store Fanklubb der Chrisneitoffer var redaktør og sjef.

Donald`s Store Fanklubb ble fort populær og nådde hele 39 medlemmer. Men etter at klubben var drevet i 2 uker så hadde Chrisneitoffer oppdaget noe som kalles BB-koder og Parti! Da begynnte Chrisneitoffer og lære seg BB-kodene, og etter ham hadde lært seg alle, og vær eneste enn av BB-kodene så begynnte ham og lure på hva Partiene på Donald.n var, siden det snart skulle være valg. Han gikk helt tilbake i alle forum-innleggene og leste ca.100 innlegg om Partier, koder, diskusjoner og mye, mye mer! Dagene gikk og han fikk hele 5.000 foruminnlegg!

Etter litt så begynnte ett av medlemmene i Donals`s Store Fanklubb og spørre om hva vi skal gjøre i den klubben. Det hadde ikke Chrisneitoffer tenkt på, så han begynnte og lage en avis, avisen skulle komme for bare abbonenter av avisen på PM. Hele 4 uker senere så kom den første utgaven ut, 2 uker senere kom 2 utgave ut. Tiden gikk, dagene gikk, uke etter uke ...

HackerenRediger

Noen uker senere ble Chrisneitoffer hacket sånn ca. i 16.00 tiden. Da begynnte hackeren og innbille Pusi96 at han var forelsket i henne. Litt etter så begynnte han og skrive styggt og hackeren hadde masse skrivefeil!

Til slutt slettet hackeren brukeren!

25.04.2011 lagde Chrsneitoffer seg enn ny bruker og arbeidet seg raskt oppover! Idag, den 26.06.2011 er Chrisneitoffer én av de mest aktive på Donald.no og ham har kommet 2 ganger på topp 10 listen over mest aktive brukere. Dagene går ...

StatistikkRediger

Stattistikken idag hos Chrisneitoffer lyder som følge;

Medlem siden 25.04.2011 973 kommentarer11516 Andeby-kroner4004 forumposter1375 kvalitetspoeng471 timer på siden13964 visninger2050 blader

FortsettelsenRediger

(kommer)

Tapper og kranglerRediger

En gang ble Chrisneitoffer bruker slettet av en ukjent "hacker". Etter det opprettet han en ny bruker. 11. juni 2011 sendte Chrisneitoffer opp en del gamle innlegg som fikk konsikvenser. TDonald satte i gang en rapporterings-kampanje mot Chrisneitoffer. Etter det gikk det rykter om at christneitoffer skulle slutte, men han kom snart tilbake og sa unnskyld. Chrisneitoffer har også vert påtopplisten over aktive brukere tre ganger på rad.

Chrisneitoffer har også vært med på noen krangler opp gjennom tiden sin på Donald.no, men alle kranglene er løst pr. idag, nå, og han er gode venner med de fleste, og villig til og hjelpe alle om de trenger hjelp med verken BB-koder eller andre ting.

ModeratorRediger

28. oktober 2011 ble Chris moderator.

Denne dagen vil av mange huskes som en av de verste i dono's historie pga. all krangelen rundt dette, og flere brukere har derfor sluttet, men kommet tilbake senere. Nå har kun én ikke kommet tilbake.

Christneitoffer er kjent forRediger

  • DSF-Extra
  • Streng moderator
  • Hjelpeinnlegg
  • Stor aktivitet
  • DSF-POSTEN
  • Tavleleker og bloggleker
  • (Nesten) aldri skrivefeil
  • Minecraft

LenkerRediger

Chrisneitoffer på Donald.no

Chrisneitoffer på YouTube

Tilfeldig wiki