FANDOM

Doffen001
Sylvi listhaug
Nyligste profilbilde.
Virkelig navn Aksel
Kjønn Gutt
Født 23. september 2000, Oslo
Bosted Oslo
Andre kontoer Aksel2309
Kallenavn Doffen
Medlem siden 22. desember 2009
Grad VIP-medlem
Forumgrad Kvalitiets-kvekker
Aktiv 2009-nå
Parti Donaldusene (leder)
Klan Hakkespettene
UserID 58222
Kjent for Donaldistposten

Doffen001 på donald.no

Doffen001 (født 23. september 2000) ble medlem 22. desember 2009.

Doffen001s tavle på gamle dono

Doffen001s tavle på gamle Donald.no.

Han har to brukere og en delebruker; Aksel2309, som er inaktiv, og Doffen001, som er aktiv. I tillegg har han brukeren AATvillingene sammen med Lvl1Up.

Doffen001 er kjent for å ha vært på NRK super i anledning at det var 50 år siden Carl Barks' Donald-historie "Eggmysteriet", oversatt av Vivi Aagaard, skapte språkstrid. TV-intervjuet handlet egentlig ikke om dette, men Doffen001s forhold til tegneserier, da spesielt Donald Duck.

Tvillinger Rediger

Tidligere har Lvl1Up og Doffen001 hevdet å være tvillinger. Dette hadde de snakket om på en chat der kun Lvl1Up, Chrisneitoffer og Doffen001 hadde vært tilstede. Litt senere lagde de et foruminnlegg som handlet om dette og svar på noen spørsmål Chrisneitoffer hadde stilt dem. Lvl1Up og Doffen001 greide altså å overbevise Chrisneitoffer. De fleste trodde på dette, men det var noen unntak, som Beatles. De avslørte senere at det ikke var sant.

Stillinger og jobber Rediger

Doffen001 drev A&A nettsidebyrå sammen med Lvl1Up. Lvl1Up og Doffen001 hadde tidligere drevet nettsidebyrå hver for seg.

Avisen Donaldistposten har Doffen001 grunnlagt og drevet sammen med Mikkel.hagen siden november 2011. Doffen001 hadde før Donaldistposten en avis som hadde nyheter fra nettsiden Donald.no, kalt Dono-nytt. Mens han drev med Donaldistposten, nærmere bestemt i 2012, hadde han også avisen Vic's Letter. Denne avisen kom bare med to utgaver, og handlet om det Doffen001 hadde gjort i det siste og inneholdt tegneserier - nesten som en slags blogg.

Doffen001 ble 17. januar 2014 leder i Donaldusene - han overtok etter Mikkel.hagen.

Tilfeldig wiki