FANDOM

Saker

- Underkategorier i avisforumet

Slik at de mest aktive/populære avisene vil være i underkatgori slik at det blir lettere og finne utgaver fra disse avisene. En løsning kan også være en abonnerings knapp , man kan trykke på den og deretter vil den avisen få ett system slik at de kan se hvem som er abonnomenter. ''lurer du på hva underkatgorier er? 

Trykk her

- Mer konkurranser og slikt med andeby.dk

Da mener vi mer eventer, konkurranser og mer aragementer med andeby.dk . Det vil bli morsommere og flere vil ha det moro sammtidigt.

- Chat på donald.no

Vi ønsker også en chat til/på donald.no Til og chatte med og slik , vi ønsker også at denne chat skal være åpen hele tiden.

- En helg hvor forumet er døgnåpent

Vi vil ha en helg der alle som vil kan møtes på donald.no og snakke hele kvelden . Ingen stenge tid og slik denne helga og aragementer og en super kveld vil arangeres.

- Mulighet til å sende ABK til andre Dette kan være en løsning på Abk problemet og vi vil slippe og ha banker som ikke har noe med abk og gjøre. Vi står mer måter og tjene abk på også .

- Ett anbefalingshjørne Dette vil gjøre det bedre for red og andre medlemmer på siden , I dette hjørnet kan du ha muligheter til og komme med anbefalinger og ting som skal/bør oppgraderes. Anbefalingene kan være fra blogg ting til oppgraderings ting.

- Liker-funksjon

Dette er 1 ting av 3 som vi vil stå høyest for . Dette vil fungere slik at om du fek.s liker en blogg eller forum kommentar kan du like den. Da kan brukeren som fikk denne likes se etter på hvor mange h*n har fått ved og se på boksen ved veggen

Medlemer

Kroken (leder)

Jesper_McKvakk(Nestleder)

den.brune.andungen

simen.kvakk

Super_duck_boy

valot

Tobbi10

Tilfeldig wiki