FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Donald.totusen
Donald.totusen PB
Nyligste profilbilde.
Kjønn Gutt
Født 1. januar 2000, 17 år
Medlem siden 16. juli 2012
Grad VIP-medlem
Aktiv 2012–
Parti Donaldusene
Klan Milliardærene
UserID 134161

Donald.totusen på donald.no

Donald.totusen (1. januar 2000, 17 år) er en gutt fra Larsnes som registrerte seg på Donald.no den 16. juli 2012. Den siste delen av navnet hans er trolig årstallet han ble født. Donald.totusen er også på Andeby.dk, Kalleanka.se og Akuankka.fi med samme brukernavn. Han er óg skaperen av De sykes pratetråd og Pratetråden spansk versjon (selv om han ikke er så god på spansk).

Politikk Rediger

Donald.totusen driver ikke så mye politikk, men er medlem av Donaldusene.

Bedriftsliv og aviser Rediger

Donald.totusen hadde en plan om en avis kalt Helgekvakk som han skulle lage sammen med Lise1312 og TheBestGamer, men avisen ble ikke noe av. Etter det ble avisbrukeren en reservebruker, og enda senere ble den slettet.

Interesser Rediger

Donald.totusen er en stor donaldist og stor fan av serieskaperne Don Rosa og Carl Barks. Yndlingsfiguren hans i Andeby er Skrue McDuck. Donald.totusen er også kjent for å brenne Donald-figurer på treplanker. Disse plankene har han lagt ut på bloggen sin. I tillegg liker Donald.totusen en del filmer som Ringenes herre, Star Wars, James Bond, Indiana Jones og Harry Potter. Han bygger også mye LEGO, og lager også en god del LEGO-filmer. I november 2013 meldte han om at han kom til å ta en pause. Han skrev at han vil komme tilbake igjen til siden en gang i januar.

Lenker Rediger

Tilfeldig wiki