FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Broom icon.svg
Denne artikkelen trenger en kraftig opprydning.
Du kan hjelpe Donald.no Wiki ved å rydde opp artikkelen.

Dondal (født 17. november 2000) er en aktiv bruker som ble medlem 15. mars 2011 Kl.14:24:15.

Dondal heter egentlig Sondre og er medlem i Partiet Fram og var Borgemester i Milliardærene før klanene ble slettet.

Dondal
9464640888

Dondal´s profilbilde.

Født

17. november 2000, Norge

Bosted

Utenfor Oslo

Medlem siden

15.03.2011

Aktive år

2011 - 2012

Kjent for

Aktivitet og Tegneserier

Nettsted http://www.donald.no/default.aspx?section=profile&user=Dondal

Kort hisorieRediger

Dondal ble medlem først på Gamle Donald.no i 2008 eller 2009 men gikk da under navnet Fantomet. Man kan si at Fantomet var en innaktiv bruker som logget på omtrent 1 gang i måneden. Dondal ble medlem påDonald.no (nye) igjen under navnet Dondal for han ville lage sine egene tegneserier i Comic Creator som hadde kommet. Etter vært var han mere inne på profilen sin, og så på konkurranser på startsiden til Donald.no. Han har vunnet èn konkurranse på Donald.no og da vant han en Playstation 3 og Move pack + et Move spill. Etter han vant det ble han mere og mere aktiv på Donald.no og begynte og lage en tegneserie som het Små Rampeunger. Det var veldig mange som likte disse tegneseriene så han begynte og lage flere tegneserier av de. I dag er det kommet 18 tegneserier av Små Rampeunger. Dondal hadde ikke begynt i Forumet i starten så han var bare i blogginnlegg til andre. Når Dondal hadde vært cirka 1/4 år på Donald.no begynte han i forumet. Hans første forum innlegg var for og prøve og få vekk to irriterende reklamer. Det ble reklamert for Pengeby og Kung fu Panda 2. Han lagde forum innlegget men skjønte fortsatt ikke noe av forumet enda. Han lagde enda et innlegg om og hvordan få en kul forum-signatur. Etter han lagde det innlegget ble Dondal mere og mere i Forumet og på Donald.no. Dondal ble mere aktiv etter det og var ett av de mest aktive brukerne på Donald.no inntil 2012, for plutselig uten forvarsel eller varsel i det hele tatt ble ham innaktiv. Men før det var han ofte påMåndens mest aktive medlemmer. Lenge etter han hadde begynt startet Dondal sin egen avis, Se det skjer. Avisen er idag lagt ned, men artikklene flyter fortsatt rundt i forumet.

Kopi-Bruker av DondalRediger

Etter at Dondal hadde blitt litt kjent på Donald.no hadde noen laget en kopibruker av han. Kopibrukerens navn var Dondalen. Dondalen kopierte noe av navnet til Dondal og èn tegneserie. Men ikke nok med det men han lagde også alt for grove tegneserier. Tegneseriene hans var for grove. Men akkurat i denne tidspeioden var ikke Redaksjonen på så mye så de fant ikke ut med en gang hva Dondalen hadde gjort. Dondalen lagde to grove tegneserier på Donald.no, men når Redaksjonen logget på fikk han en advarsel. Dondalen sa unnskyld og lagde en ny bruker som heter dalledalen. Mange godtok unnskyldningen til Dondalen (dalledalen).

Dondal lager Kopi-Bruker?Rediger

Dondal hadde laget en bruker som het Donaid. Mange sa at det var et kult navn men ingen visste at det var Dondal som hadde laget brukeren. Etter en god stund sendte Newton 99 en melding om at Donaid (Dondal) hadde laget en kopibruker. Han sa at det var en bruker som het donald og sa at Dondal hadde laget en bruker som het Donaid. Han sa at jeg hadde brutt medlems reglene og at jeg måtte si hvem jeg var hvis jeg hadde en annen bruker. Jeg sa at jeg var Dondal og sa at jeg skulle slette brukeren 27.Okt 2011. Dondal la ut et forum innlegg om det og sa at Donaid var egentlig Dondal. Det var ikke så mange som hadde reagert på navnet, men en person (Newton 99) reagerte og så ble det at Dondal skulle slette Donaid 27.Okt.2011 og sa: Jeg sletter brukeren den 27 Okt. siden en viss person sa at jeg hadde laget en Kopi-Bruker. Men jeg vil ikke se noen som lager en bruker under samme navn for da rapporterer jeg dere!

Rekord forsøkRediger

Akkurat nå prøver Dondal og Sturli99 sterkt og få den lengste meldingen i Donos historie på Donald.no. De har over 5000 ord men trenger fortsatt noen ord for Anthonomic sier at han og Marcify har en på over 6000 ord i en PM (Melding) samtale. Det skal visst nok være rekord. Sturli99 og Dondals PM (Melding) samtale startet 26.08.2011 og varer fortsatt. Sist målt var PM'en oppe i 8 393 ord og da prøvde dondal igjen og sette rekord, men da kom Shauni og sa at han hadde en PM på over 16 000 ord. Nå kan PM'en til Dondal og Sturli99 være oppe i 20 000 - 22 000 ord.

LenkerRediger

Broom icon.svg
Denne artikkelen er uoppdatert.
Du hjelpe Donald.no Wiki ved å oppdatere denne artikkelen.

Tilfeldig wiki