FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Fergus.jpg

Profilbilde.

Fergusmcduck55 er et medlem som meldte seg inn den 09.01.2011 og har hatt to såkalte "perioder" på Donald.no. I den første perioden var han ikke så aktiv og til slutt ble det helt stille. I den andre perioden kom han tilbake akkurat i tide til å feire 2-årsjubileet sitt på Donald.no  og siden det har han blitt mye mer aktiv. Mange tror han er ny, men det er han altså ikke. Han er kjent som en Anime-entusiast og er glad i bøker, han kom til Donald.no fordi han er en donaldist.

Fergus sluttet offisielt i forumet 21. juni 2013 grunnet lite aktivitet. I innlegget skrev han at han kanskje kom tilbake senere, men at det var usikkert.

For øvrig kom han tilbake for en stund 5. desember 2013.

Organisajoner Rediger

Fergusmcduck55 har vært medlem i mange organisajoner. Han var medlem av Zelda-klubb1, Need for Speed-klubben og har vært leder i Ringenes Herre-Klubben. For tiden er han medlem i Mcduck-Klubben. Han er også leder av avisen Anime-Anmelderen, hvor han amelder animeer. 

Sang-lekenRediger

Fergusmcduck55 laget forumleken Sang-Leken, som har fått noen poster, men som aldri ble noen gigantisk suksess.

PolitikkRediger

Fergusmcduck55 er medlem og reklamesjef i Skandinavisk Donaldist Parti. Han har laget en Comic Creator-stripe med reklame for partiet og et foruminnlegg med reklame.

MilepælerRediger

  • Den 24.04.2013 nådde han 150 timer på siden
  • Den 21.06.203 nådde han 1000 poster, samtidig som han sluttet.

LenkerRediger

Tilfeldig wiki