FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Klanene
Hakkespettene logo.png
Hakkespettene
Smartingene logo.png
Smartingene
Milliardærene logo.png
Milliardærene
Skurkene logo.png
Skurkene
Hakkespettene
Hakkespettene logo.png
Emblem

Grunnlagt i 2007.

Valuta Medaljer Hakkespettene valuta.png
Borgermester Rektor McQuack
Pusi96
Beatles (sittende)
Politi Hakkespettpolitiet
Donaldpolitiet

ProfilForumseksjon

  Hakkespettene var en av de fire klanene på gamle Donald.no. Hakkespettene var den største klanen av alle, og mange av dagens kjente medlemmer var hakkespetter. Klanene forsvant under relanseringen 1. desember 2010.

I 2011 gjenopprettet Donaldsamler i samarbeid med de fire klansjefene klanene ved å opprette en egen bruker for hver klan. Den gangen hadde man fortsatt klanfora, men når de forsvant i januar 2012  sant aktiviteten igjen. Likevel kom klanfora, inkludert Hakkespettenes tilbake 21. mai 2013 selv om det er låst for nye innlegg. Klanbrukeren er aktiv den dag i dag.

Klanen er også kjent for klanpolitiet Hakkespettpolitiet som ble brukt under Spionasjetiden som varte fra sen-2007 til 2009.

Ved slutten av mai 2013 opprettet Veset nettsiden Klubbhuset.boards.net, en nettside basert på hakkespettenes design, og noe lignende som hakkespettforumet på det gamle donald.no. Nettsiden ble godt mottatt og fikk mange aktive hakkespetter. Siden døde ut i august.

GenereltRediger

DesignRediger

Hakkespettene ble lett knyttet til fargen grønn. Grønn for natur. Både forumet og emblemet var grønt. Klanen var basert på hakkespettene i Andeby som var årsaken til en Hakkespett i midten av emblemet. Emblemet er ellers preget av hakkespettboken, et tau, en lommekniv og flere medaljer.

RankingRediger

Hvis du var med i Hakkespettene hadde du en rank som var avhengig av antall Andeby-kroner du hadde. Det fantes seks rangeringer som er følgende:

  1. U.F.F.A.M.E.G. - 5 Andebykroner
  2. S.A.U.S.E.N.E.B.B. - 505 Andebykroner
  3. A.P.E.N.S.O.N.K.E.L. - 1505 Andebykroner
  4. H.Ø.N.E.P.Ø.N.E. - 3005 Andebykroner
  5. D.U.K.S. - 4005 Andebykroner
  6. G.A.S.S.U. - 5005 Andebykroner

HakkespettforumetRediger

Forumet før relanseringenRediger

Hakkespettene.jpg

Hakkespettenes rom, fra Pusi96' youtubevideo.

Før relanseringen var hakkespettforumet det mest aktive av klanforumene. Det ble postet like ofte som i avslapningsrommet i dag. De fleste tilbrakte mye mer tid der enn i avslapningsrommet.

Forumet etter relanseringenRediger

Aktiviteten i hakkespettforumet sank raskt, og medlemmene var mye mer i avslapningsrommet (på den tiden Donald.no-samfunnet). Smartingene tok dem igjen på aktivitet, noe som Beatles skrev i et blogginnlegg.

Kjente medlemmerRediger

LenkerRediger

NavigasjonRediger

Hakkespettene
Hakkespettene header.png
Hakkespettene var en av de fire klanene på gamle Donald.no. Hakkespettene var den største klanen av alle, og mange av dagens kjente medlemmer var hakkespetter. Klanene forsvant under relanseringen 1. desember 2010. Klanen er også kjent for klanpolitiet Hakkespettpolitiet som ble brukt under Spionasjetiden som varte fra sen-2007 til 2009. Les mer...
Borgermestere Rektor McQuackPusi96Beatles (sittende)
Klanpoliti HakkespettpolitietDonaldpolitiet
Annet HakkespettavisenKlubbhuset.boards.net

Tilfeldig wiki