FANDOM

Denne artikkelen trenger opprydding
Denne artikkelen er rotete og trenger opprydding. Gjerne hjelp DonaldForum Wiki ved å rydde opp artikkelen.

Hakkespettene er en klan på DonaldForum som baserer seg på friluft, turlivet og det som foregår utendørs. Andre er den nåværende klanlederen i Hakkespettene. Klanen er kjent på DonaldForum for å ha hatt Pusi96 og Veset som klanledere i starten, men etterhvert ble Andre valgt til klanleder i klanforumet. Før donaldforum.no ble opprettet, så var linken hakkespettene.boards.net, så siden i starten var ment til å være for hakkespetter, men selve forumseksjonen på donaldforum.no ble opprettet senere.

Hakkespettmøter Rediger

Hakkespettene
Opprettet 4.februar 2015
Forumseksjonen
Hakkespettklanen er ganske så kjent for å avholde klanmøter ofte. Disse møtene foregår ofte på chatzy.com. Der blir det som oftest diskutert saker og ting som angår Hakkespettene og klanen. Andre er møteavholder på møtene i Hakkespettklanen.

Møtene i Hakkespettklanene varer ofte i en og en halv time, hvis ikke noe spesielt skjer.

Hakkespettvalg Rediger

Det har kun vært et Hakkespettvalg i Hakkespettene på DonaldForum. Dette valget skjedde brått, og Andre var valgavholder i dette valget. Kroken og Andre stilte opp i valget. Til slutt fikk Andre flest stemmer, og han ble da den nye leirlederen i Hakkespettene.

Aktiviteten i klanforumet Rediger

Tidligere hadde Hakkespettene den beste aktiviteten i klanforumet, men klanen har i skrivende stund blitt mindre aktiv, og Skurkene har tatt igjen aktiviteten en del.

Klanuken Rediger

Hakkespettene sin klanuke på DonaldForum avholdes fra 8.mai til 15.mai hvert år. Klanuken inneholder aktiviteter som representerer Hakkespettene på sin måte.