FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Hellevad

Hellevads profilbilde på Andeby.dk og Donald.no.

Hellevad (født 6. september 1997) er et dansk medlem som har vært på Andeby.dk i nesten 5 år. Hellevad har vært på Donald.no siden februar 2010 , men har vært inaktiv i lang tid.

PolitikkRediger

Hellevad var i lang tid med i partiet De Skøre Danskere , som var et dansk parti på Donald.no, som var ledet av Rap And i Andeby.dk. De Skøre Danskere fikk 4. plass ved vinter/vår-valget 2010. Partiet ble veldig upopulært pga ironiske valgsaker, som mange medlemmer tolket som rasistiske. Siden det valg holdt Hellevad seg mest til Andeby.dk, og var kun litt på Donald.no noen ganger. Men Hellevad bestemte seg i slutten av 2012 for å komme tilbake til Donald.no, og litt etter opprettet han partiet Skandinavisk Donaldist Parti. Utover det er han leder for partiet Donaldisterne, som er det eldste aktive partiet på Andeby.dk.

Andeby.dkRediger

På Andeby.dk er Hellevad brukeren med 4. flest Andeby-kroner, den med 2. flest foruminnlegg, den med 2. flest timer og den med 7. flest venner. Han er også en av de eldste aktive brukerne på Andeby.dk.

Rriser og nominasjonerRediger

År Utdeling Pris Resultat
2013 MM
Månedens medlem (Juli 2013) Nominert
Månedens medlem (August 2013) Nominert

LenkerRediger

Tilfeldig wiki