FANDOM

Mal:Ikke sjekket

HP.jpg

Hjelpepartiets logo

Hjelpepartiet (forkortet HP) var et tidligere aktivt parti som i dag er nedlagt. Noen av medlemmene som var med i det legendariske partiet HP er:

HSR MR og DSD var også på nippet til å bli medlem (Etter lange samtaler mellom han og Sjefen1). Det var flere medlemmer enn de nevnt over, dette er nå bare noen av dem.

Hp sitt beste valg var partivalget i begynnelsen av 2009 . De kom da på andreplass, fire-fem stemmer bak Dp.

StartenRediger

Partiet ble startet før et av partivalgene i 2009. Grunnleggeren Erik1998 startet dette partiet med et ønske om å gi alle som trengte det, den hjelpen de trengte. De skulle legge ut hjelpeinnlegg jevnlig, og hjelpe alle de som trengte det.

Krangelen med Donald PartietRediger

Ikke lenge etter at partiet ble startet begynte HP og Donald Partiet (DP) å krangle. De ble betraktet som hverandres største trussel. Erik1998 og Donald Dilla95 diskuterte ofte mot hverandre i diskusjonene. Senere så gikk Hp og Dp inn i en koallisjon for å unngå at Fram vant småtingsvalget i 2010, men det rakk ikke til med stemmer og Fram vant valget.

SluttenRediger

Ikke lenge etter at brukeren Wazza ble meldt død (som senere viste seg å ikke være sant) av Erik1998, sluttet Erik1998 fordi han hadde dårlig samvittighet. Han ga partiet videre til brukeren Anders_And10. Videre gikk det ikke lenge før partiet ble gitt videre til Pusi96, hun ledet partiet igjennom Hjelpepartiets siste valg før det ble lagt ned. Hjelpepartiet hadde på denne tiden få aktive medlemmer og vant heller ikke da.

Tilfeldig wiki