Wikia

Vedlikehold pågår

Hjem

Diskusjon0
655sider på
denne wikien
Don2
655 artikler 6 aktive skribenter 1 411 bilder

Utvalgt artikkel

PM seksjoner

Personlig melding (også kalt privatmelding, forkortet PM) er en privat melding på Donald.no. Alle kan sende og motta PMer. Det er noen feil med PM-funksjonen, bl.a. at tegnene < og > ikke kan brukes bortsett i fra den første meldingen i en samtale, ellers blir tegnene borte. I tillegg for eksempel  kan ikke brukes på PM, ikke i den første meldingen heller. Symbolen forandrer seg til et spørsmålstegn (?).

Man sender en personlig melding ved å holde musen over «Min profil», trykke på «Innboks», trykke deretter på «Send melding», fylle opp rutene (mottaker, emne og melding), og klikke på «Send»-knappen. Les mer…

Visste du at…

Chrisneitoffer var den første tidligere moderatoren som ble utestengt?
Donaldsamler har laget den nåværende bursdagslisten?
Andebytipping har kontonummeret 10100 i Den Donaldistiske Bank?
Hakkespettavisen er den eneste avisen som har nådd over 200 utgaver?
…den nåværende småtingspresidenten er Tralan?

Om Donald.no Wiki

Donald.no Wiki er en fri wiki om nettstedet Donald.no. Her finner du alt du trenger å vite om det. Wikien handler ikke om serieskapere og figurer, kun om Donald-siden. Donald.no Wiki har akkurat nå 655 artikler.

Hvordan hjelpe oss

Alle er hjertelig velkommen til å redigere Donald.no Wiki! Hvem som helst kan redigere artikler, men du får mange nyttige funksjoner ved å registrere deg. Å ha en brukerkonto er gratis og uforpliktet. Gjerne sjekk ut hjelpesiden, eller spør i forumet om du lurer på noe. Husk å følge retningslinjene!

Tilfeldig wiki