FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Kvakkerakken
Kvakkerakken
Nyligste profilbilde.
Kjønn Gutt
Født 1. september 1998, Trondheim
Medlem siden 15.04.2011
Grad VIP-medlem, tidligere moderator
Forumgrad Nebbnoob
Aktiv 2011-2013
Kjent for - Partiet DIGG!

- Tidligere moderator
- DDB

Kvakkerakken på donald.no
Kvakkerakken var en tidligere aktiv bruker på donald.no, kjent for å ha drevet en avis (DG), samt være grunnlegger og leder av partiet DIGG. Han ble medlem 15. 04. 2011, og moderator 10. oktober 2012. Den 1. august 2013 mistet han moderator-statusen pga. inaktivitet. Kvakkerakken er ikke lenger aktiv på donald.no, og regnes som inaktiv.

Kort historie

Profilbilde 2

Tidligere profilbilde.

Profilbilde

Tidligere profilbilde.

Kvakkerakken ble medlem den 15.04.2011. Han fant fram til forumet på egenhånd ganske fort, og ble ansatt i den da store avisen AndeVG . Allerede den 16. mai ga han ut første utgave av avisen DG , som er hans egen avis. Den 24. mai ble han nestleder i en klubb som heter DIGG , med Lisell som leder. Den 15. juni 2011 lagde DIGG også et parti, partiet DIGG , der han selv ble leder. DIGG ble fort populært og ved valget i august 2011 fikk DIGG 3 representanter på Småtinget og Småtingspresidenten som ble Kvakkerakken. Han ble også kåret som ukens medlem av redaksjonen 25.07.2011 for å ha snakket med en stor mobber, hardanjen, og fått han til å bli snill. Han ble mindre aktiv i 2013, men han holdt småtingsmøte 1. april. Senere ga han fra seg småtingspresident-rollen, og fikk Beatles til å velge ut en ny småtingspresident som kunne sitte ut perioden. Det ble Tralan.

Banksystemet

Det var Kvakkerakken og Beatles som startet Den Donaldistiske Bank (DDB), som er et banksystem på donald.no. Banken ble en stor suksess, til tross for at noen har vist irritasjon over banken og at alle nå vil ha donokroner for alt. Kvakkerakken har sluttet som ansatt i DDB pga. sin inaktivitet, og Beatles ansatte da Atle Duck.

Profilbilder

Kvakkerakken har laget alle sine tidligere og nåværende profilbilder selv, med brukernavn skrevet på.

Lenker

Småtingsrepresentanter i 2. periode av 2011
President: Lisell • Kvakkerakken
President: S4MSUNG