FANDOM

Lvl1Up
Lvl1Up Glee
Nyligste profilbilde.
Virkelig navn Adrian
Kjønn Gutt
Født 21. desember 2000
Bosted Trondheim
Kallenavn Lvl, Adrian
Medlem siden 19. september 2012 (Lvl1Up)
6. juni 2009 (Adrianski5)
Grad Medlem
Forumgrad Taste-tulling
Aktiv 2009-
Parti Sosial-Partiet
Klan Smartingene
Kjent for Sosial-Partiet
Gulltruten
Andevg

Lvl1Up på donald.no
Lvl1Up (født 21. desember 2000) er kjent for hans tidligere avis Andevg, prisutdelingen Gulltruten, partiet Sosial-Partiet og mer. Han ble medlem på Donald.no 6. Juni 2009 med brukeren Adrianski5, og har hatt mange brukere gjennom tidene. 

Hans tid på Donald.no

2009: Starten

Brukeren Adrianski5 ble opprettet 6. juni 2009. Den brukte han bare i noen dager, før han den 13. juni, sju dager senere laget brukeren Doffen12345 sammen med to venner. Det ble raskt sånn at bare han eide brukeren. Dette året var han nesten ikke aktiv i det hele tatt, og det skjedde ikke mye før han ble inaktiv. 

2010: Den virkelige starten

I januar 2010 bestemte Doffen12345 seg for å bli aktiv igjen på donald.no. Han var ikke aktiv i forumet, men på vegger og blogger. Han visste ikke hva et forum var. Han fikk seg mange gode venner, og dannet sterke vennskap med både Rik e rud og Vore. De satt hver morgen før skolen og snakket sammen på veggene og på PM. I April startet Doffen12345 sin egen avis, Andevg, som ble en populær og stor avis etter hvert. Den ble utgitt i bloggen, og inneholdt i 2010 kun Andebynyheter, altså nyheter som er diktet opp om andebyfigurene. Det ble en ganske kjent bloggavis. Han var en sterk motstander av den nye nettsiden når den kom 1. Desember 2010. 

2011: Forumet

Etter å ha demonstrert mot den nye nettsiden en god stund, fant Doffen12345 ut at den nye siden ikke var så verst. Da fant han også ut hva forumet var. Han begynte i forumet, og likte det godt. Han fikk seg masse nye venner. Andevg fortsatte, og ble en enda større avis enn på gamle donald.no. Rik e rud og Vore ble begge to inaktive, fordi de ikke likte den nye siden. Han blandet seg også inn i politikken dette året, og ble med i Partiet GOO! først, og så Partiet DIGG!. Han hadde ingen stor rolle i noen av partiene.

2012: Hacking og "Badboy"

Papirposen pb

Det som var Papirposen sitt profilbilde.

Doffen12345 blir mer og mer aktiv på starten av året, og danner sterke vennskap med flere nye personer på donald.no, blant annet med Doffen001. De påsto senere at de var tvillinger, men avslørte først i 2013 atdet var en løgn. De har også et nettsidebyrå sammen, der de lager nettsider til de som ikke vil lage selv. Sommeren 2012 har Doffen12345 et hackemareritt av de sjeldne på donald.no. Han ligger å prøver å sove, men logger på skype, der Pusi96 forteller han at Doffen12345 spammer med stygge ord i forumet og sender stygge PM'er til personer, blant annet hans tvilling, Doffen001. Den ekte Doffen blir forskrekket, og dagen etter er brukeren slettet. Noen uker senere, blir den nye brukeren hans, Papirposen, deaktivert av en annen hacker, som hacket og slettet mange kjente brukere, som Veset, S4MSUNG og Pluto999.

Etter det opprettet han hans nåværende bruker, Lvl1Up.

Sommeren 2012 oppretter også Lvl1Up Sosial-Partiet sammen med Lfcgirl, som er et parti. Partiet ble opprettet 2 dager før valget, men likevel kom partiet på en delt 3. Plass. Lfcgirl måtte slutte i lederjobben når hun ble moderator, og derfor ble Lvl1Up leder alene. 

Lvl1Up ble mer og mer en "badboy" på donald.no. Han bannet, snakket stygt om andre, og var ikke særlig hyggelig. Dette rettet han opp på etter hvert.

2013: Det gode året

Lvl1Up

Tidligere profilbilde.

Lvl1up

Tidligere profilbilde.

Lvl1up2

Tidligere profilbilde.

2013 har vært et godt år for Lvl1Up. Han har rettet opp i sin "badass"-stil og blitt et hyggelig medlem, synes han hvert fall selv. Han har blitt bestevenn med Tor Duck, og de roser hverandre offentlig i forumet veldig ofte. Han har også fått et enda bedre vennskap med Donaldsamler. Han og bestevennen Tor Duck har også blitt administratorer på Donald.no sin offisielle wiki. Han er også blitt mer og mer aktiv i forumet.

Han fikk 3. Plass to måneder på rad i Z sin konkurranse Månedens medlem.

Han ble senere, etter en diskusjon med Chrisneitoffer inaktiv fra siden en veldig liten stund, og skrev i forumet få ganger under den lille pausen. 20. mai kom han tilbake for fullt.

Lvl1Up startet også prisutdelingen Gulltruten i Mai samme år, og prisutdelingen ble en stor suksess på det første showet 1. juni.  Senere startet han også Sommerfestivalen, som ble mislykket. Kun to boder var påmeldt, og festivalen varte i syv dager. 

Han har nådd 4 000 forumposter, og har perioder der han er veldig aktiv i forumet (100+ forumposter hver dag) og noen ganger der han er mindre aktiv (20+ forumposter hver dag). 

Lvl har fortsatt kampanjen med partiet sitt, og har lagd diskusjonstråder og konkurransen Hvilken film snakker vi om?. Sosial-Partiet tapte valget, og derfor ble valgkampen avsluttet. 

Etter sommerferien har ikke Lvl1Up postet like mye i forumet, fordi han startet på ungdomskolen, og nå på høsten har han veldig mye å gjøre med masse innleveringer og prøver, sier han selv.  Han er likevel pålogget flere timer hver dag. 

Politikk

Lvl1Up har kun vært aktiv i politikken siden 2011, men har rukket og vært innom en del partier siden den tid. 

Først var han medlem i Partiet GOO! , så i Digg , så i Fram og nå som leder i hans eget parti Sosial-Partiet . Sosial-Partiet ble stiftet 18. Juli 2012 , og kom på delt 3. Plass i sommer/høst-valget 2012 , til tross for at valget ble startet få dager etter stiftelsen. 

Lvl1Up sine mange brukere

Lvl1Up har hatt mange brukere siden han startet på donald.no. Her er en oversikt over alle sammen:

Brukernavn Laget Bruker Status
AATvillingene 25. mai 2012 Delebruker Inaktiv
Adrianski5 6. juni 2009 Personlig Inaktiv
Cakecrazy Ukjent Personlig Inaktiv
De_Tre_Musketerer 30. april 2013 Delebruker Inaktiv
Doffen12345 13. juni 2009 Personlig Hacket
Donald.no_Wiki 27. februar 2012 Delebruker Aktiv
Duckfan75 26. mars 2012 Personlig Inaktiv
Lvl1Up 19. september 2012 Personlig Aktiv
Papirposen Ukjent Personlig Hacket
Sosial-Partiet 18. juli 2012 Delebruker Aktiv

Hackemareritt

Lvl1Up har hatt et hackemareritt på donald.no.

25.Juni 2012

Etter Lvl1Up lagde brukeren Papirposen, ble den gamle brukeren Doffen12345 hacket. Brukeren skrev masse stygge ord i forumet og på veggen. Hackeren lagde også masse spammetråder, og sendte PM til folk med masse banneord. Lvl1Up sa at det ikke var han, og ingen vet enda hvem det var. Brukeren ble slettet. Dette skjedde 25. juni 2012.

Tidlig i Juli (ukjent dato)

Under en måned senere ble det en ny hackebølge, der kjente brukere som Fredrik980, Veset, S4MSUNG og flere ble hacket og brukerne ble slettet. Det ble også Papirposen. Det vil si at Lvl1Up fikk sine brukere slettet 2 ganger på 1 måned. Hackeren gjorde ingenting i forumet med brukeren, bare endret eposten, og aktiverte den ikke. Da blir brukeren deaktivert. Dette skjedde tidlig i Juli 2012.

Nettsider

Lvl1Up har hatt mange nettsider. Blant annet DonaldMix, Andevg sine sider, ungdomsforum , sosiale forum, DonaldPrat . Få av dem har lyktes i lengden. Noen har hatt suksess i noen dager, så har de blitt lite aktive igjen. Lvl1Up har vært kjent som flink til å lage nettsider. Men han kan ikke HTML osv. så det går i programmer som wix, weebly o.l. Det er kun DonaldPrat som fortsatt er aktivt, og som har mange chattere hver dag, både nordmenn og dansker. 

Andevg

Den gamle avisen hans, AndeVG, ble en ganske populær avis gjennom årene, og ga ut rundt 30 nummer. På gamle Donald.no ga han dem ut i bloggen, men når det nye Donald.no kom, var man nesten avhengig av og ha et bildedesign. Etter hvert syntes Doffen12345 det ble for slitsomt, og ga opp avisen. Avisen ble nedlagt flere ganger, og startet igjen. Nå er det over et år siden Andevg ble nedlagt. Lvl1Up har også hatt en nettavis med den tidligere avislegenden TDonald.

Nettsidebyrå

Doffen12345 og Doffen001 har også et nettsidebyrå som ble startet 21. mai 2012. Det heter A&A Nettsidebyrå. Først het det bare "Adrians Nettsidebyrå", men da Doffen001 ble med også, endret det navn. I begynnelsen var det bare Doffen12345 som hadde det, men så ble Doffen001 med også, og da ble byrået mye bedre. Nå er byrået ikke aktivt, men Lvl1Up tar fortsatt i mot oppdrag på PM. 

Donald.no Wiki

I februar 2013 ble Lvl1Up tildelt stillingen som administrator for Donald.no Wiki, og har fortsatt stillingen. Han fikk jobben samtidig som Tor_Duck. Han har ikke vært like aktiv på wikien hele tiden, men oppdaterer i ny og ne når han ser noe trengs å gjøres noe med. 

Priser og nominasjoner

År Utdeling Pris Resultat
2013 Månedens medlem
Månedens medlem (Mars 2013) Nominert
Månedens medlem (April 2013) Nominert
Gulltruten
1. juni
Vinterens informasjonsportal (Donald.no Wiki, med Donaldsamler og Tor Duck) Vant
Vinterens hyggeligste gutt Nominert
Gulltruten
1. desember
Sommerens/Høstens informasjonsportal (Donald.no Wiki, med Donaldsamler og Tor Duck) Vant

Se også

Lenker