FANDOM

Maricify
5000219526a
Nyligste profilbilde.
Kjønn Jente
Født 28. august 1998
Bosted Oslo
Andre kontoer MiniMaricify, MaxiMaricify
Medlem siden 28. mai 2009
Grad VIP-medlem
Forumgrad Kvekke-kandidat
Parti Optimistisk Parti
Klan Milliardærene
UserID 50002
Kjent for Tjen & Hør

Maricify på donald.no
Maricify (født 28. august 1998) ble medlem 28. mai 2009. Hun har vært Milliardærenes borgermester, viseborgermester og er nå rådgiver. Hun ble valgt til viseborgermester og rådgiver under borgermestervalget i Milliardærene, der hun kom på andreplass. Senere sluttet Erik1998, som var Milliardærenes borgermester og Maricify fikk stillingen.

Maricify har lenge vært blandt de rikeste på siden. I dag har hun en plassering innenfor topp 20.

Politikk

Maricify har også en liten karriere i politikken på Donald.no. Hun har tidligere sagt at hun ikke liker politikk og at det er kjedelig å høre på, men på tross av det ble hun medlem i Optimistisk Parti og raskt forfremmet til vise-statsministerkanditat. Etter at lederen i partiet, StormDuck trakk seg fra alt som har med Småtinget å gjøre, ble hun leder sammen med GUSSE MCgull. I første periode av 2011 var hun småtingspresident på Småtinget og styrte møtene.

Aviser

Utdypende artikkel: Tjen & Hør Senere startet Maricify og Lesehesten23 opp en avis, kalt Tjen & Hør. Redaktøren ble Tralan, før han trakk seg og Maricify ble redaktør. Nå jobber hun som journalist i Tjen & Hør.

Profilbilder

5000219526a

Hennes nåværende profilbilde

Ballonger
Bird on a line
Maricify4
Bildet til venstre er Maricifys kjennemerke. Alle som har kjent henne lenge vet dette.

Bildet til høyre er et av de nyere profilbildet til Maricify og er blitt brukt siden nyttår 2011.

Bildet til venstre er det bildet hun brukte på gamle Donald.no.

Bildet til høyre er Maricifys første profilbilde.
Maricify5

Bildet til høyre er et av de hun brukte sist.

Lenker

Småtingsrepresentanter i 1. periode av 2011
President: Maricify
President: Lisell • Kvakkerakken