FANDOM

Potetraspe
Potetraspe.jpg
Nyligste profilbilde.
Kjønn Gutt
Født 8. mars 2001, 16 år
Medlem siden 2. august 2012 (BMW2001)
28. oktober 2012 (Payback)
7. november 2014 (Potetraspe)
Grad VIP-medlem
Aktiv 2012–15
Parti Fram (tidligere)
Donaldusene (tidligere)
NED (tidligere)
UserID 135026 (BMW2001)
138602 (Payback)

Potetraspe på donald.no

Payback (8. mars 2001, 16 år, også kjent som BMW2001 og Potetraspe) er et medlem på Donald.no som registrerte seg 2. august 2012 som BMW2001, 28. oktober 2012 som Payback og 7. november 2014 som Potetraspe, hans nåværende bruker til dags dato. Han har vist stor interesse for biler, universet, Donald Duck & Co og den tidligere forumleken Rollespill: Strandet. På grunn av lidenskapen for biler opprettet han Bilklubben, men det de ble senere lagt ned. Han er aktiv i forumet, der befinner han seg mest.

Senere opprettet han også Pizzaklubben i bloggen hans den 31. juli 2013. Klubben fikk en del medlemmer.

Andre brukere Rediger

BMW2001 Rediger

BMW2001 var egentlig Payback sin hovedbruker, og Payback var en reservebruker, men han måtte begynne å kun bruke Payback, siden BMW2001 virket ikke lenger. Grunnen til dette er usikker, men siden det skjedde rundt 15. juni, når medlemmer fra Spill.no spammet siden, har man mistenkt dem.

Potetraspe Rediger

Potetraspe var brukeren han brukte i forumets siste tid.

Politikk Rediger

Det første partiet han var med i var Fram, men meldte seg ut til fordel for Donaldusene. Senere meldte han seg også ut der og ble med i NED, der han var en av lederne.

Lenker Rediger

Tilfeldig wiki