FANDOM

Redaksjonen
Forvirret
Nyligste profilbilde.
Bosted Oslo
Kallenavn Red.
Medlem siden 24. september 2007
Grad Administrator
Forumgrad Spirevipp
UserID 6129

Redaksjonen på donald.no

Redaksjonen (tidligere Mette) aka Red er de som administrerer Donald.no og er den eneste administratoren som er aktiv og svarer på meldinger. Hun kan bruke god stund på noen pmer men ganske hurtig svar på andre.

Redaksjonen registrerte seg i 2007, da med brukernavnet Mette etter daværende nettredaktør og web-ansvarlig Mette Bordal Hansen. Navnet ble senere endret til Redaksjonen.

Reds nåværende profilbilde samt den forrige med blå bakgrunn antar man at er tegnet av Arild Midthun. Redaksjonen har skjeldent byttet bilde, men gjorde det i anledning 17. mai 2011. TDonald hadde skapt en trend der de som ville kunne få sitt eget bilde med et gjennomsiktig norsk flagg over, og redaksjonen hang seg til slutt på de og.

Sint

Redaksjonens profilbilde før relanseringen i desember 2010.

Sitat1Velkommen til en side som gjør selv sitroner blide!Sitat2
Slagord etter 1. desember 2010.
Sitat1Vær mot ANDre som du vil at ANDre skal være mot deg!Sitat2
– Nåværende slagord (18. april 2015)

Tidligere aktive moderator, Moriarty, uttalte i 2008 at han ikke godtok venneforespørsler for å holde seg nøytral, likevel har det blitt påbevist at Redaksjonen-brukeren har godtatt sine forespørsler.[1]

Personer

Følgende personer vet man at har vært innlogget og/eller opptrådt som redaksjonen.

Lokaler

Redaksjonen holder til i Egmonthuset i Nydalen.
Redaksjonslokale

Redaksjonslokalet per august 2014. Foto: Donaldsamler

Se også

Lenker

Referanser