FANDOM

Mal:Ikke sjekket

Broom icon.svg
Denne artikkelen trenger en kraftig opprydning.
Du kan hjelpe Donald.no Wiki ved å rydde opp artikkelen.

Ruben_mc_duck (født 8.12.2000) har vært bruker på Donald.no siden 20.4.2009.

Avatar

Mitt nåværende profilbilde. Tegnet av meg!

Kort stund som redaktør

Jeg har også laget noen aviser på det gamle Donald.no. Bl.a. Flåklypa Tidene og Luigi-Posten. Jeg la ned Flåklypa Tidene fordi jeg ikke hadde flere å intervjue. Jeg la ned Luigi-Posten fordi jeg ikke orket å lage flere nummer.

Med blyant i hånden

7981553079561

Etter det sluttet jeg i Avis-bransjen og begynte å tegne. Jeg fargela aldri tegningene mine. Ikke var det god grafikk på bildene heller, men julen 2010 fikk jeg en scanner i julegave. Jeg jublet høyt og ga boksen en klem. Også ble det plutselig morsomt og tegne igjen!

Jeg har laget en forumtråd i Avslapningnsrommet med tegningene mine, kalt Rubens Tegninger. Tegningene er sortert etter når de ble tegnet. Det er også en spoiler for Ikke Disney og Utkast.

RubenLogo

Ruben's tegninger.

I Lesernes DD&Co 2012 ble en av mine tegninger valgt til forside. Tegningen forestilte Donald som ble tegnet. Det er den samme tegningen som er i Logo'en til forumtråden, Ruben's tegninger.

McDuck Logobyrå

Facebook

Jeg lærte også hvordan å fargelegge tegningene mine digitalt og hvordan å redigere bilder. 14. August 2011 var McDuck Logobyrå startet. Jeg lagde forumsignaturer og logo'er til forskjellige aviser og andre saker. McDuck Logobyrå finnes ennå og har også sine egne Facebook-sider som kom 29. Januar 2013.