FANDOM

Mal:Ikke sjekket

SekdMCduck Profilbilde

SekdMCduck sitt profilbilde.

SekdMCduck5

Et tidligere profilbilde

Sekdmcduck

SekdMCducks tidligere profilbilde.

SekdMCduck er en jente som registrerte seg den 19. juli 2013. Hun er veldig aktiv i forumet. Hun er interessert i tegning og har lagt ut mange tegninger i bloggen, samt hatt tegninger som profilbilde som oftest.

2. oktober opprettet sekdMCduck en avstemning om Donos 3. Beste Tegnere, og flertallet stemte «Ja» til ideen, og en avstemning over hvem som skulle være med ble opprettet.

Den 13. september laget sekdMCduck en tråd hvor hun skrev at hun ble mindre aktiv, og mange mistolket det og trodde hun skulle slutte. Senere viste det seg at hun ikke ble mindre aktiv allikevel.

Andre brukere Rediger

SekdMCduck har hatt en del brukere på den tiden hun har vært på donald.no, men de fleste har hun nå slettet på grunn av at hun går lei av brukernavnene etter ganske så kort tid. Hennes brukere var Danny Ducko, T-bro, Siggie Duck og Blabla 2.0, samt de nåværende brukerne SekdMCduck, Signe Kvakk og Magica99.

Signe Kvakk Rediger

Signe Kvakk

Signe Kvakks profilbilde.

Brukeren Signe Kvakk er en av brukerne til SekdMCduck som enda ikke er slettet. Den ble opprettet den 27. oktober 2013.

Magica99 Rediger

Brukeren Magica99 er en av de tre brukerne til SekdMCduck som enda ikke er slettet. Den ble opprettet den 29. oktober 2013.

Blabla 2.0 Rediger

Brukeren Signe Kvakk ble opprettet den 27. oktober 2013. Den var en av SekdMCducks mange brukere, og er nå slettet.

T-bro Rediger

T-bro

T-bros profilbilde.

T-bro var også en av SekdMCducks brukere. Profilen fortalte at en 15 år gammel gutt fra Oslo sto bak brukeren. T-bro har ofte blitt anslått som en bruker til Z, siden det sto Z på T-bros profilbilde.

T-bro viste seg til slutt å være en av SekdMCducks mange brukere. T-bro er nå slettet.

Siggie Duck Rediger

Siggie Duck var også en bruker til SekdMCduck. Brukeren ble laget 8. september 2013, og i profilen sto det at hun var en 13 år gammel jente fra Oslo. Hun var medlem av partiet Bedre! som nå er nedlagt. Siggie Duck var en ganske inaktiv bruker og var heller ikke oppe i særlig lang tid. Brukeren er nå slettet.

Danny Ducko Rediger

SekdMCduck

Danny Duckos og SekdMCducks tidligere profilbilde.

Brukeren Danny Ducko var den andre brukeren til SekdMCduck. Den er nå slettet. Danny Ducko hadde en periode likt profilbilde som T-bro, noe som gjorde at mange mistenkte dem for å være samme person.

PolitikkRediger

SekdMCduck har for øvrig kun vært medlem i ett parti, nemlig Bedre! med brukeren Siggie Duck. Ellers har hun ikke bestemt seg for hvilket parti hun vil bli medlem i, men valgte etter hvert å ta over Sosial-Partiet sammen med Lala123 etter at Lvl1Up sluttet.

Bedriftsliv og aviser Rediger

SekdMCduck er kjent for å jobbe i en rekke aviser. En tid var det såpass mange at hun var nødt til å si opp stillingen sin i noen. Hun er for øyeblikket ansatt i Donaldisme-Avisen og Skjer?. Hun er derimot ikke med i noen firmaer, og har aldri vært det heller.

Lenker Rediger

Tilfeldig wiki