FANDOM

Mal:Ikke sjekket

923586634896993145051029

McGråstein postet Sette rekord!

"Sette rekord!" ble postet i forumet 6. mars 2011 av McGråstein. Men McGråstein har desverre sluttet nå, men lagd en ny bruker som heter McGråsten. Det samme navnet, men uten en "i". Innlegget kom på over 3000 sider og var det innlegget med flest svar av alle de tre skandinaviske Donaldsidene (Donald.no, Kalleanka.se og Andeby.dk). Innlegget ble brukt som en slags chat hvor man kunne skrive om alt mulig.

Nesten slettetRediger

Rundt 2011-2012 prøvde Paper_Dimentio å slette Sette rekord!. Det var når han hadde lurt seg til moderatorstatus. Men heldigvis hadde tråden så mange sider at PC-en hans crashet så han ikke fikk slettet tråden.

SlettetRediger

I november 2012 fikk Donald.no mye nedetid. Dette førte til slutt til at Sette rekord! måtte fjernes og slettes. Det hjalp, men mange brukere ble lei seg og mistet tusenvis av poster på grunn av den. Saken endte opp i Hakkespettavisen. Senere ble "Pratetråden" laget som var en ny versjon av Sette Rekord!.

Etter at "Pratetråden!" nådde 501 sider, ble den låst, slik Redaksjonen ble enig om. En nyere tråd het noenlunde det samme, "Pratetråden! V2", og ble opprettet av BIH Pride. Når denne rundet 500 sider lagde Lillemari:3 Pratetråden! V3, så opprettet Lvl1Up Pratetråden! V4 og Tor Duck Pratetråden! V5. Fantonald0 lagde den neste, og Z etter der igjen. Og så forsetter det i evigheten. Hver gang en Pratetråd når ca. 500 sider, låses den og lages en ny en. Den som taes i bruk nå er Pratetråden! V11 laget av Galaniitoluodda.

Det ble også lagd en Pratetråd i Andeby.dk. Denne tråden, ble som de andre trådene ikke brukt så mye mest. Det var mest norske som snakket i denne tråden. Z og Joakim-Von-And-Mønts snakket mest i denne tråden.

LenkerRediger

Pratetråder
Sette rekord! • Pratetråden! • Pratetråden! V2 • Pratetråden! V3 • Pratetråden! V4 • Pratetråden! V5 • Pratetråden! V6 • Pratetråden! V7 • Pratetråden! V8 • Pratetråden! V9 • Pratetråden! V10 • Pratetråden! V11

Andre pratetråder
De sykes pratetråd • Pratetråden [Dialekt Edition] • Pratetråden English Version • Pratetråden spansk versjon • Pratetråden (dansk versjon) • Den Internasjonale Pratetråden • Guttetråden! • Pratetråden! Donald-relatert

Tilfeldig wiki