FANDOM

Disse infoboksene skal ikke brukes mer. Gjerne bytt ut denne boksen med en ny.

StellaMinni
13424268601 14627624597

Navn

StellaMinni

Andre kontoer

Martinoz
Stælliz

Medlem siden:

19. juli 2012

Grad

Medlem

Forumgrad

Under klekking (Stælliz)

Parti

Nøytral
Sosial-Partiet (tidligere)

Aktive år

2012-nå

StellaMinni er et medlem på donald.no. Hun er en jente på 11 år, og har skrevet at hun er 14 år. Hun laget brukeren sin 19.07.2012. Brukeren StellaMinni ble tidligere slettet av henne selv (hun lagde "Martinoz" og "Stælliz").

StellaMinni har også vært mistenkt for å ha vært PapiDimmi , men dette ble avkreftet like etterpå.

StellaMinni var for en stund under brukeren Martinoz. Etter å ha blitt avslørt som Martinoz har hun sagt at hun skal forbedre seg og har opprettet en ny bruker som også heter StellaMinni. Mange tror at hun ikke klarer det, men det er også en del som gir henne en ny sjanse.

Fra 4. mai ble hun også med i Den store snøballkrigen.

Hun har nå sluttet på donald.no for godt, i følge seg selv. Tiden får vise om det vil stemme eller ikke, ettersom hun har sagt det mange ganger før, men likevel kommet tilbake. 

Stella bruker nå brukeren "Stælliz".

SpammingRediger

Hun har spammet ned forumet med brukeren "Oppdatering". Hun utga seg for å være 18 år på den brukeren, men hun innrømte selv at hun var "Oppdatering". Hun sa først at hun ble hacket, men innrømte til slutt at hun gjorde det fordi hun "kjedet seg". 

Det har også kommet frem i ettertid at StellaMinni var "PartietRekeneVedDetRundeBord". Dette har StellaMinni selv sagt.

Ødelegging av Donald.no WikiRediger

10. mars 2013 ødela hun flere sider på Dono wikien. Det ble skrevet stygge ting om masse medlemmer, og hun skrev fine ting om seg selv. Dette ble oppdaget av Tor Duck, og det ble spredt rundt om i forumet. Pusi96 hjalp han med å tilbakestille alle sider, mens Z hjalp til å finne ut hvem det var. Hun tilsto det på forumet dagen etter, flere timer etter at Z, Lvl1Up og Tor Duck hadde funnet det ut. 

Hun vil ikke gi noen ordentlig grunn til hvorfor hun gjorde det, noe som irriterer brukerne på donald.no .

PolitikkRediger

StellaMinni var før med i partiet Sosial-Partiet , og satt også i hjelpesentralen til Sosial-Partiet . 15. Mars 2013 ble hun kastet ut fra både partiet og hjelpesentralen grunnet hennes oppførsel på wikien og mot andre.

Virksomhet under MartinozRediger

14617139898

Martin's profilbilde.

Martinoz
(medlem siden 5. april 2013) ble kalt Martin og ble aktiv på kort tid. Kun kort tid etter at hun kom la hun ut et innlegg i forumet hvor hun presenterte seg selv. Flere aktive brukere ønsket henne velkommen. Ellers er hun kjent for å ha laget Den Internasjonale Pratetråden. 14. april avslørte Z henne, og det viste seg at hun var StellaMinni. Dette sa hun offisielt i et foruminnlegg og sa hun skulle starte på nytt og være snill.

Lenker Rediger

Profil på Donald.no

Tilfeldig wiki